Happy birthday - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marlies boom - WaarBenJij.nu Happy birthday - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marlies boom - WaarBenJij.nu

Happy birthday

Door: Marlies & Corina

Blijf op de hoogte en volg marlies

27 Mei 2007 | Australië, Melbourne

Lieve mensen,

Thank you all sooooooooo much voor alle felicitaties! De reacties waren overstelpend.. teveel om jullie allemaal persoonlijk te bedanken... geweldig!

De eerste foto's van deze feestdag zijn al geplaatst.. er zullen, na een zeer strenge sellectie, nog enkele foto's volgen. Niet alle foto's zijn voor plaatsing geschikt...

Heel apart.. jarig zijn aan de andere kant van de wereld! Maar jullie (en mijn vriendjes hier) hebben er zeker voor gezorgd dat ik me een echte 'birthday girl' voel.

Weten jullie wat het allerbeste is van het tijsverschil tussen Nederland en Australie? Juist! Mijn verjaardag heeft nog nooit zolang geduurd. Jullie snappen dat wij tot Nederlandse tijd door gaan met feesten...

Gisteren zijn we aangekomen in Melbourne, waar we al onze vriendjes van de Darwin to Adelaide tour weer hebben ontmoet. 'S avonds gingen we natuurlijk met zijn allen uit om een borreltje (of 28 :) op mijn verjaardag te drinken. Het was nog even spannend of we wel op tijd in de kroeg zouden zijn, want we waren ons ID vergeten. Tja.. ik zie er blijkbaar nog jeugdig genoeg uit om niet zonder ID binnen te komen.. HOERA!

Terug in het hostel trof ik mijn bed aan vol slingers en mijn kangaroo-knuffeltje had een flesje Wiskey tussen zijn pootjes geklemd. Ik qoute hierbij ff Sjoerd die beweert dat des te ouder de wiskey, des te beter zij smaakt... dat nemen we dan maar even aan!

Chebby, one of 'the group', was de 24e
jarig en dus vieren wij onze verjaardag samen.. double party!
Vanmiddag was het tijd voor de birthday-cake... met kaarsjes. We hebben die, heel stylisch, met feestmutsjes op genuttigd. Aansluitend was het tijd voor 'Happy hour' met als gevolg dat dit bericht mede mogelijk is gemaakt door Tequila... vergeef mij enige spelfouten.

Mijn kalender-leeftijd mag dan wel op 28 staan... gedragsmatig zit ik meer op het niveau van de gemiddelde kleuter. Corina moet deze 32 uur enorm afzien... ik zing liedjes voor mijzelf, herinner haar er minstends elke 10 minuten aan dat het mijn verjaardag is en sta erop dat we 28 glitterkaarsjes aansteken.

Heel Australië is inmiddels op de hoogte van deze heugelijke dag en er wordt over gesproken om er een officiële feestdag van te maken... lieve Vanes.. wat ken je mij toch goed!

Ons dieet bestaat vandaag uit taart. Bij het ontbijt zijn we, tot grote teleursteling van mij, nog niet in het bezit van deze lekkernij, maar dit wordt helemaal goed gemaakt door te lunchen met taart en ons '4 uur' fruithapje wordt ook vervangen door gebak.

Vanavond gaat Salvatore, one of 'the group', een heerlijk Mexican dinner voor ons bereiden, wat gevolgd zal worden door another 'Happy hour'. Om in style te blijven zal dat wel weer tequila worden...

Hiep Hiep Hoera!

  • 27 Mei 2007 - 07:08

    Ramon:

    Hiep hiep Hoera, hoe ouder je wordt, hoe minder speciaal het is om jarig te zijn, maar 28 worden in Melbourne zal vast een hoogtepuntje blijven! En dan te bedenken dat 't hier de komende 28 dgn gaat regenen...
    Take care ouwe backpackert!

  • 27 Mei 2007 - 09:23

    Mariel:

    hello birthday girl
    wat een feest daar zeg,je hebt je zo te zien goed vermaakt en de birthday boy ook die ziet er niet slecht uit zeg!Maar nu maak je mij wel ontzettend nieuwsgierig naar de andere foto's dat moet je natuurlijk nooit zeggen, dat je foto's achter hebt gehouden..maar je hebt gelijk om lekker de bloemetjes buiten te zetten,geniet ervan hier is het weer op het moment prut ,maar ja de zomer moet nog beginnen!ik hoor je gauw weer en kijk uit naar je verhalen!

  • 28 Mei 2007 - 08:57

    Nicotine:

    Lieve Marlies van harte nog met je 28ste verjaardag aan de foto's te zien was het een super feest.
    Geniet er nog even van daar.

    Kus van hier Nico en Tineke

  • 28 Mei 2007 - 19:15

    Aukje:

    Beter laat dan nooit maar nu echt: Van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag!!! Ik was het hele weekend zeilen en had op het water geen internet. Zo te zien heb je een leuk feestje gehad!!!!
    Liefs, Auk

  • 28 Mei 2007 - 20:55

    Fam. Beernink:

    Hoi, die Marlies, eindelijk weer eens een reactie van onze kant. Allereerst natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We hebben al gelezen dat het een eeeerrrrrggggg gezellige dag is geweest.Verder genieten we enorm van je leuke verhalen en de foto's zijn geweldig! Nog veel plezier gewenst daar aan het andere eind van de wereld.
    Groetjes van Dorien, Carlijn, Suzanne, Eric en Jeanet.

  • 30 Mei 2007 - 11:47

    Sjaak:

    Leuk dat het goed gaat daar, alleen niet te veel zoenen met vieze mannetjes he!

    groetjes
    Sjaak trekhaak
    Klasgenoot Mr. Tree

  • 30 Mei 2007 - 11:47

    Marijn:

    TJO,
    NOG GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. DAT MAG TOCH NOG EEN WEEK NA DIE DAG. OF IS DAT MET OUD EN NIEUW. NOU GENIET ERVAN VERDER. IK ZIT NOU IN TJECHIE MET DRIE KLASGENOTEN.
    JO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marlies

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 200146

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 07 Augustus 2011

Varen door Nederland

12 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Reizen als reisleidster

09 September 2006 - 13 Oktober 2007

Wereldreis

16 Januari 2012 - 30 November -0001

Midden en Zuid Amerika

Landen bezocht: