Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Adelaide, Australië van marlies boom - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Adelaide, Australië van marlies boom - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen...

Door: Marlies & Corina

Blijf op de hoogte en volg marlies

24 Mei 2007 | Australië, Adelaide

Lieve allemaal,

Thanks maar weer voor alle leuke, grappige en lieve berichtjes...

Jullie moeten nog even gededuld hebben, maar het volgende verslag komt er aan...

Inmiddels zijn nu wel echt alle foto's van New-Zealand geplaatst (pfffff!) en van titel voorzien. Er zijn ook foto's van mijn bungy bij.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Nu even tijd voor wat huishoudelijke mededelingen...

Mariel, wat leuk dat je me zo volgt en van die gezellige berichtjes achterlaat.. top!

Mam, dank voor de nederlandse tijdschriften.. heerlijk! Het Linda magazine met het thema ziekenhuizen en doktoren.. goed getimed! Vond alleen het artikel 'verkeerde knie, operatie mislukt.. leven kapot' iets minder.

Auk, natuurlijk waren wij jou verjaardag niet vergeten! We hadden gehoopt te kunnen bellen, maar dat lukte helaas in de outback niet! We hebben wel 28 wijntjes op je gedronken.. Meis, nog van harte gefeliciteerd! We hopen dat je een fijne dag hebt gehad!!!

Sanne, hang als de sodemieter mijn kleren in de kast!

O ja.. die bikini mag je wel aan. Die staat bij mij inmiddels als een vlag op een modderschuit.

Nog twee nachtjes slapen en dan ben ik jarig!!! Dit gaan we uitgebreid vieren in Melbourne..

Allemaal heel hartelijk gefeliciteerd alvast met mij!

  • 24 Mei 2007 - 14:11

    Freek:

    Jij ook alvast gefeliciteerd met jezelf!

  • 24 Mei 2007 - 14:15

    Mariska:

    Ja....jij ook gefeliciteerd alvast.Maak er een leuke dag van...maar dat gaat met jou vast helemaal goed komen. Een verjaardagsknuffel van Maris

  • 24 Mei 2007 - 18:42

    Willy, Jan, Martine:

    Hoi Marlies

    Wij willen je alvast een hele fijne verjaardag toewensen en alsvast gefeliciteerd.
    Groetjes

  • 24 Mei 2007 - 20:15

    Aukje:

    Alvast heel hartelijk gefeliciteerd! Ik zal op jou ook 28 wijntjes, 28 bitterballen en 28 blokjes kaas eten......
    Veel plezier samen, ik ben jaloers!!!!!
    Kus, Auk

  • 24 Mei 2007 - 20:22

    Mariel:

    hello girl
    yes i follow you also overthere, ha ha ten eerste wens ik je een toffe dag met je verjaardag drink een borrel op mijn naam en als je er weer bent doen we het zeker saampjes hier...foto's zijn echt super gaaf en ben dan ook stinkend jaloers...maar door alles te lezen voel ik mij af en toe ook daar en geniet mee door je verhalen..ga zo door ik hoor je gauw weer..

  • 24 Mei 2007 - 20:23

    Aukje:

    En daarna 28 keer over mijn nek van de bitterballen en de kaasblokjes.... dat worden dus 28 aspirientjes.....

  • 24 Mei 2007 - 20:33

    Sonja:

    Vergeet je het liedje op je MP3 niet te luisteren?!
    Alvast gefeliciteerd.
    dikke kus

    Sonja

  • 24 Mei 2007 - 21:43

    Leo En Quirine:

    Gefeliciteerd met je 26e.
    De NZ-foto's zijn weer mooi/leuk.

  • 25 Mei 2007 - 07:59

    Suus:

    Hi(bijna)Jarige job,
    Alvast een geweldige dag! en van hart gefeliciteerd!
    Ik ga zeker één(lees 28)borrel(s) op je drinken zaterdag.
    Dikke verjaardags knuffel
    Susanne

  • 25 Mei 2007 - 08:26

    Ramon:

    Haha, die Marlies...
    die foto's van die zogenaamde kiwi in NZ; dat is een kea, geen kiwi!!! Mooie ornitholoog ben jij zeg! :)
    Van harte, fijne dag in Melbourne! Even chillen op St. Kilda zeker!? Cheers

  • 25 Mei 2007 - 14:22

    Oma En Opa:

    Hoi Marlies,

    Van harte gefeliciteerd met je
    verjaardag,helaas kunnen wij niet komen.We hopen dat je een heel gezellige dag zult hebben,en van ons houd je nog wel wat te goed.Met je elleboog gaat het goed he? En nu maar
    voorzichtig aan,voor dat er weer
    wat gebeurd.Nu geniet er nog
    maar van.

    Een dikke kus van Opa en Oma

  • 26 Mei 2007 - 05:40

    Harriet:

    Marlies , van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Natuurlijk een hele fijne dag gewenst,groetjes van ons allevier!!

    Marcel,Harriet,Nieke,Esmee

  • 26 Mei 2007 - 10:58

    Loretta:

    Gefeliciteerd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marlies

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 200150

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 07 Augustus 2011

Varen door Nederland

12 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Reizen als reisleidster

09 September 2006 - 13 Oktober 2007

Wereldreis

16 Januari 2012 - 30 November -0001

Midden en Zuid Amerika

Landen bezocht: